کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد1362، قزوین

تیرآهنی دارد از گوشت می‌زند بیرون

تیرآهنی دارد از گوشت می‌زند بیرون
یعنی کارگری حتماً زیر داربست
غنچه کرده است
غنچه‌ی تیرآهن

فکر می‌کنید
کاش می‌توانستید حرکت آهسته‌اش را ببینید
که چگونه غنچه از چشم می‌زند بیرون
حالا سیگار لازم‌اید
بهمنی را دود می‌کنید
و با آرامش تمام
از کنار غنچه می‌گذرید.

مهدی ترمشیر