کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد1362، قزوین

بعضی گودال‌ها هستند

بعضی گودال‌ها هستند
که در عمق بیشتری پدیدار می‌شوند
مانند گرگی نشسته در کمین.

و بعضی، مکان‌ها هستند
که بی‌وزنند، بی‌زمانند
نمی‌توانی نابودشان کنی، کودشان کنی
و جایش، درخت تازه‌ای بنشانی
مانند بگذریم... این یک مکان خصوصی‌ست.

بعضی از حرف‌ها هستند
می‌توانی به‌راحتی قورتش دهی
اما ضامن ِ آزاد‌شده‌ی نارنجک‌اند
مانند دوستت... و انفجار

مهدی ترمشیر