شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

امروز

امروز
تو  را ازاندام مادرت بیرون کشیدم
فردا
زندگی مادرت را از تو بیرون می‌آورد
به هیچ جای دنیا هم نیست
تو
با گریه بی‌درد می‌آیی و
با درد بی‌گریه از آن می‌روی
کمی که بگذرد
یادت می‌رود
که 
هستی
اصلاً
که هستی
قدت به قد من که قد داد
بی‌هیچ قد‌بلندی اعتماد نکن
این‌جا
هر کس بداند هستی
می رود...

محدثه جاویدان

شعرها

پیشواز

پیشواز

محمد رضا روزبه

جوان نمی‌شوی اما به یاد بیار که «بودی»

جوان نمی‌شوی اما به یاد بیار که «بودی»

راضیه بهرامی‌خشنود

لاکریموسای

لاکریموسای

محمود بهرامی

تو هم میروی

تو هم میروی

شمس آقاجانی

ویدئو

خیمه شب باز

خیمه شب باز

سعدی گل‌بیانی