شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

هشت هجای کشیده

هشت هجای کشیده
ریخته، قامت به قاعده
میان دو زاویه‌ی روشن
هی،
نگاه می‌کنی به موسی ِآبی دستت
هی سر رفت
هی دریا به خاک
چنگ می‌زنی به نشانه
چنگ از چادر سرخ
بلند
می‌شوی همه 
اما
مگر چند برادر 
برادر را
صدا‌زده در آب
ریخته
 

امیرحسین شاهی

تک نگاری

شعرها

تنها صداست که می‌ماند

تنها صداست که می‌ماند

فروغ فرخزاد

تو زیبایی

تو زیبایی

سکینه نودهی

قدمت را بزن، نمی فهمند

قدمت را بزن، نمی فهمند

محمود صالحی‌فارسانی

سلام بر همپیاله‌های من 

سلام بر همپیاله‌های من 

یونس هدایت مقدم

ویدئو