شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

می‌دوم

می‌دوم 
نمی‌رسم
سایه‌ات
پشت‌سرم
شکلک در‌می‌آورد...

حسین مهربانی

تک نگاری

شعرها

رنگی بر دهان مرده ام بزن

رنگی بر دهان مرده ام بزن

فهیمه جهان آبادی

دادی کشید بر سر ِ زن: «هی نگو بمان

دادی کشید بر سر ِ زن: «هی نگو بمان

آزاده بدیهی

 اما ترافیک تردد گوزن‌ها به سوی ماه

 اما ترافیک تردد گوزن‌ها به سوی ماه

مظاهر شهامت

لیوان چای منتظر بودم 

لیوان چای منتظر بودم 

معین صباغ‌مقدم

ویدئو