کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۸، قم. مجموعه‌های منتشرشده: «گنجشک‌های پاییز»، «بارانِ پس از برف»،
«لیلی آذر»

با خنده‌ی گیلاس‌ها همراه خواهد بود

با خنده‌ی گیلاس‌ها همراه خواهد بود
راهی که چون دیدار ما کوتاه خواهد بود
بالای درها روی کاشی‌های سبز آبی
با خط نستعلیق، بسم‌الله خواهد بود
حتماً کنار حوض، سقاخانه می‌سازند
آن روزها عهد کدامین شاه خواهد بود؟
صدها غزل از من به رسم یادگاری بر
قلب صنوبرهای خاطرخواه خواهد بود
این‌جا همیشه جای گرمی نذر گنجشکان
حتی میانِ برفِ بهمن‌ماه خواهد بود!
در بین آدم‌های دنیا، ما گل سرخیم
از رازمان تنها خدا آگاه خواهد بود
روزی برای عاشقان خسته از دنیا
جای قرار ما زیارتگاه خواهد بود

اعظم سعادتمند