کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1321، کنگان (ساکن کرج). مجموعه‌های منتشر شده: «نم‌نم بارانم»، «عقل عذابم می‌دهد»، «پیکاسو در آب‌های خلیج فارس» و... 

این ما

خطرگری درمن بوده 
ترس و ضعف و ملایمت نیز!
توده‌ی اصلی جامعه‌ی بشری را من تشکیل می‌دهم:
نیچه مارکس  فروید!
اخلاقیات کلافه‌اش کرد و چشم باز می‌خواست که من داشتم
تجربه کردم عشقی که به متافیزیک ربط نداشت‌!
فیزیک جدید به دستکاری کائنات پرداخت‌!
نپرداخت؟
فلزات افسون‌زدایی کردند خرابه‌های شیطان‌نشین را
اشک‌آورنیستند متن های خود-مصداقی
رمانتیک‌ها سرشان با مریم‌های توللی گرم‌تر است!
عقلی شدن جهان شاید یک اشتباه محض باشد‌!
آسمان بارانی‌تر از همیشه‌‌ست  ولی
دلم برای یخ‌فروشی محقری تنگ شده در اصطهبانات‌!
نیوتن دویست سال مرا به کج‌راهه کشاند
سیب سرخ ظاهراً قشنگ‌تر است از----
گل ناز هم معرفتی‌ست کم‌و‌بیش از یاد رفته!
او به‌جای هفشت نفر نوآور بود
نبود؟‌
و تمامیت‌خواه!

علی باباچاهی