شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

مورچه-آدم

مورچه‌ها
به علف جوانمرگ
به چشم اثری باستانی
نگاه می‌کنند
چون سنگینی پاره‌ای نام‌ها
که آدم را به زمین می‌چسباند

هرمز علیپور

تک نگاری

شعرها

به صبحی دیگر

به صبحی دیگر

محمود معتقدی

ماهِ فراموشکار

ماهِ فراموشکار

فرامرز سه‌دهی

پنج شعر از سیروس نوذری

پنج شعر از سیروس نوذری

سیروس نوذری

گفته بودی که بازخواهی گشت

گفته بودی که بازخواهی گشت

مریم حسین‌زاده

ویدئو

خیمه شب باز

خیمه شب باز

سعدی گل‌بیانی