شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

راز 

راز 
کلیدی گمشده است 
قفلی که برای باز نشدن 
ساخته‌اند 

دهانم را ببند 
قرار بود این سطرها 
بمب خنثی شده باشد 
مخفیانه 
تا مناظر عمومی را به ترس نیندازد 

راز ترس یا 
ترس راز 
چه فرق می‌کند؛ 
آینه مشکوک است!

علی فراهانی

شعرها

راویِ سایه‌های ناتمام

راویِ سایه‌های ناتمام

سیدعلی صالحی

اینجا چه می‌کنی؟ گل غمگین سرخ من

اینجا چه می‌کنی؟ گل غمگین سرخ من

فرزین منصوری

و لبت دستش نمی‌رسد به من

و لبت دستش نمی‌رسد به من

علیرضا خسروانی

از این فلات بلا بی‌هوا گذار نکن

از این فلات بلا بی‌هوا گذار نکن

مجید عزیزی

ویدئو