شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

پدر بست

نانت را آجر کرده‌اند
که عمرت گذشته بر داربست؟
داربست تنم
هر بار که پای تو می‌لغزد
آجر از آجری که چیده‌ای
تکان نمی‌خورد
تنها
منی می‌پاشد در خانه
که هر بندش را خدا
با هراس تو چیده‌ است

به خانه بیا...
بخت ما شاید
زیر ناخن تو بود
که برگشته‌ است

فاطمه سلیمانی

تک نگاری

شعرها

مرگ، برهنه و تنها در زیر صاعقه

مرگ، برهنه و تنها در زیر صاعقه

اقبال معتضدی

آنْـدیگَری

آنْـدیگَری

جمال‌الدین بزن

در جهانی دیگر

در جهانی دیگر

مهستی حسینی

نشستم بی‌تفاوت روبه‌روی ماه در کافه

نشستم بی‌تفاوت روبه‌روی ماه در کافه

مهدی مهدوی