شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

خودانگیختگی‌ست‌

خودانگیختگی‌ست‌  یا
برانگیختن آنیتِ خویشتن
آن‌جا که آز خشم را هم بلعیده است
و آینه می‌بالد
همه‌چیز بی‌وقفه می‌بالد
وَ آز باز، تن میاوبارد1
فروبرده سر در گریبان خویشتن خورشید، 
لال،
از غیرتِ لاله می‌کاغد2

1. او باریدن: بلعیدن
2. ‌کاغیدن: از هجران نالیدن

سهند آقایی

شعرها

به قلم

به قلم

نگین فرهود

زار

زار

سهند آقایی

این باغ سوگوار درختان بی بر است

این باغ سوگوار درختان بی بر است

رضا جمشیدی

دیر کردی پس چه شد؟ در من تب دلشوره‌یی‌ست

دیر کردی پس چه شد؟ در من تب دلشوره‌یی‌ست

فرزانه میرزاخانی