شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

به خانه‌ی تلخی می‌مانم 

به خانه‌ی تلخی می‌مانم 
با اضلاعی حواس پرت
در میدانِ تنهایی
پنجره‌ی رو به شرقم، اضطراب را بیدار می‌کند
اندوه، پنجره‌ی غربم را سرگشته‌تر...
هیچ اتفاقی از خنده
به من دورتر نیست 

روح‌ انگیز کراچی

شعرها

ما غلامان حلقه به گوش 

ما غلامان حلقه به گوش 

نعمت مرادی

چشم‌هایم زبان منند

چشم‌هایم زبان منند

فیروزه برازجانی

حلول شعر بر من مبارک باد 

حلول شعر بر من مبارک باد 

نفیسه قانیان

در خود فرو رفته‌ام

در خود فرو رفته‌ام

ربابه قصابان

ویدئو