کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۷۲ ، اردبیل

سنی کمونیسم له اله گتیره بیلیرمسه

سنی کمونیسم له اله گتیره بیلیرمسه
کمونیسم له، سنی الدن وئرمه لییم
سنی بؤلمه لییم
سنی
باغیشلایارسان، منی
من ناققایام
گؤزلریندن بیر پای دویدورماز منی
چگوارا سیز کوبا چریک لرینه بنزه ییرم،سنی سئوه بیلرممی؟
کلاشینکف سوز بیر ویتنام لییا بنزه ییرم.سنی اؤلدوره بیلرممی؟
سئوگیلیم
بیزیم، سئویشیمیز، دؤردونجو دونیا ساواشی اولاجاق
قیزیل گولله لرده آرامیزدان قیزیل گوللر کیمی کئچه جکلر

عسگر اسدی