کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد۱۳۴۷، اصفهان.

مجموعه های منتشر شده :«به عمق ماتم تهمینه»،

«درست مثل شکستن»

مهتاب را مهمان شب‌های زمین کن

مهتاب را مهمان شب‌های زمین کن
لبخندهایت را برایم دستچین کن
موی سیاهت را به روی گونه بگذار
مغرب زمین را وارد مشرق زمین کن
ته مانده‌ی ایمان من را بر فنا ده
رخنه در اعماق صفوف مؤمنین کن
بغض دلم راهی به چشمم وا نکرده
امشب بیا و ابرها را خشمگین کن
گیسو بیفشان، بند واکن، دام بگشا
دل را پریشانخانه‌ی حبل‌المتین کن
بگذار طعم چشم‌هایت را بفهمم
انگورها را آشنا با اربعین کن
نبض من وساعت دوباره تند‌تر شد
یک لحظه بنشین غصه را خانه‌نشین کن
تا لحظه‌ی تسخیر تو راهی نمانده
ای دست‌هایم بازشو فتح‌المبین کن

مهدی ملکی دولت آبادی