کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

اهل کاشان مقیم تهران 

شاعر و نویسنده و دکلماتور

تحصیلات : کارشناسی روانشناسی

مولف :

من  و تو سیب نخوردیم « شعر »

تهی تراژدی   « رمان اجتماعی عاشقانه » نشر ایجاز زیر مجموعه فصل پنجم

ناشنیده  « شعر » نشر ادبستان کاشان

در حال نوشتن ... تراورس « رمان »

پله‌ی گمراهی

زنده کن در تن من کبکبه‌ی شاهی را 
تا به آتش بکشم هر چه نمی‌خواهی را 
از خدا خواسته‌ام روز مرا شب بکند 
دوست دارم تو و این زجر شبانگاهی را 
آسمان مال عقاب است که من خواهم شد 
تا به دست آورم این کفترک چاهی را 
حال ای مردم این شهر ملامت نکنید 
من خودم خواستم این زندگی واهی را
دل به دریا زدم و سر نوک قلابی تا
بچشم طعمه شدن در دهن ماهی را 
دوست دارم بروم تا ته دنیا تا تو 
رو به بالا بروم پله‌ی گمراهی را

لیلا ساتر