شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

مورچه‌ها، 

مورچه‌ها، 
مورچه‌هایِ کارگر، از حوصله‌ی هر جنازه‌ای سر می‌روند 
و به کارگرانِ مخالف ملکه می‌پیوندند

کلاغ‌ها، 
کلاغ‌هایِ مهاجر 
در دسته‌هایِ هفت‌تایی،
به سمتِ جنوب در حرکتند 
و به دموکراسیِ فصل‌ها می‌اندیشند

من اما، 
نشانی‌ام از خاطر همه‌ی مردمِ شهر رفته
و باد 
خاکسترِ دست‌هایِ مرا 
در بیابان می‌تکاند

مرا که از این گورِ دهان‌بسته گریزی نیست...

فاطمه بیاتی

تک نگاری

شعرها

آیینه می پرسد: چطوری؟!

آیینه می پرسد: چطوری؟!

بابک دولتی

سلام بر همپیاله‌های من 

سلام بر همپیاله‌های من 

یونس هدایت مقدم

قدمت را بزن، نمی فهمند

قدمت را بزن، نمی فهمند

محمود صالحی‌فارسانی

كلاهی بر سر آزادی

كلاهی بر سر آزادی

بکتاش آبتین