شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

به چشم تکیده از تیک تاک

به چشم تکیده از تیک تاک
عصا بستیم،
و دل را 
به دالانی وصله زدیم
که 
پینه پایی به قرار نیامد
دریغا! 
زمان 
پیرزنی‌ست  که 
«آل» می‌زاید...

محسن هاشمی

تک نگاری

در جدال با خاموشی

در جدال با خاموشی

علی مسعودی نیا

شعرها

پس اگر ناپدید نمی‌شوم

پس اگر ناپدید نمی‌شوم

محمد انتظاری

چیزی نمانده از قلبت 

چیزی نمانده از قلبت 

مرتضی بخشایش

شغل تمام وقت

شغل تمام وقت

بکتاش آبتین

این کشکرت‌های اخبار

این کشکرت‌های اخبار

حامد پورشعبان