کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد۱۳۳۰، سنندج.

مجموعه های منتشرشده:

«بهیانی باش»، «قومار» و...

یک سانس دیگر

عشق‌،خواستنی بود
                خواستِ تن.
به جای تو هر کس دیگر هم
                        می‌توانست باشد
                          هوسی و نفسی.
پرده‌ها را ببند
            بیا یک‌سانس دیگر
                          عاشقی کنیم.
 

سیمین چایچی