شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

لەرەی دێ شــێـــعری شـــێـــت

لەرەی دێ شــێـــعری شـــێـــت
پەیڤی نێــــو هەنبانەی ئـــەم
دڵـــه  دەربەسته
هاژه ی دێ خه می ئاڵ‌،
خوێنی بەر دەماری ئەم جەستە
سه رخۆشه
به دەم رێــگای تۆ خوێندنەوه و
تۆ لەبەرکردن
له گه ڵ سۆزی
«ئازیز مەچۆ»
خەمـێـکی قووڵم له کۆڵـه و
ماتیکــێــک سوور دایشاردووم له
خەمی شەقام
هــێــشتا زۆر زووە گیانەکەم
زۆرم ماوه تا وێــرانی و
                  نەگەیشتن
زۆرم ماوه تا
تلاوتل تلانەوەی بــێ تویی...
که تەنگی لێ هەڵــــچنیوم
.
.

دامشارە شار
که تەنیاییم پیاسەیه
بمدوێــنە شەقام
که حەکایەتم فرمێسکه و ئاو
بمکێـــشه کەوش
که دەرفەتم رێـــگایه و
                    دوور...
بمنووسه ئەی وشەی گوم بووی
شەوی بێ نامه و بێ ئەوی
لەم شێــعره
هە رگیز تۆ کۆتاییت نایه و
من فرمێـــسکم نابرێـــــته وە

دلشاد کاریزه

تک نگاری

شعرها

آیینه می پرسد: چطوری؟!

آیینه می پرسد: چطوری؟!

بابک دولتی

شب را که ورق بزنی

شب را که ورق بزنی

علیرضا ملک زاده

با چشم‌های نصفه‌خمارت 

با چشم‌های نصفه‌خمارت 

شهرام میرزایی

تو میوه‌های منی 

تو میوه‌های منی 

محمد شمس لنگرودی