کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۲، شیرگاه.

از کوزه

از کوزه
         بیرون نمی‌زند چشم
از کوزه
        بیرون نمی‌ریزد زبان
از کوزه
       لبریز نمی‌شود شعر
از کوزه...
          کدام؟
از کوزه
        زوزه می‌کشد گرگ
                 در یاخته‌های خطوط ختایی
                                                    در اختتام زخم
از کوزه
        دریوزه‌های یوزپلنگ
                                   لنگ در محاقِ ماه
از کوزه
        رازهای نگاه نهنگ
                                به ساحل نشسته بر سنگ
از کوزه
        باده‌های بر باد رفته
                              از خمخانه‌های بی‌خُم
از کوزه
        هر چه بادا باد
از کوزه...  

رضا اسدپور