شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

بر مستی من حد سزاوار زدند

بر مستی من حد سزاوار زدند
با شک و یقین تهمت بسیار زدند
حلاج شدم ولی به کفرم سوگند
دلتنگ تو بودم که مرا دار زدند

علی شاملو

تک نگاری

شعرها

با تلویزیون

با تلویزیون

مریم فرجی

شهر شیهه می‌کشد

شهر شیهه می‌کشد

طاهره خنیا

بِالْفَحْلـَگی

بِالْفَحْلـَگی

جمال‌الدین بزن

پیش‌تر‌ها

پیش‌تر‌ها

نسرین بشردوست