شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

سارها

سایه در سایه
سیاه در سیاهی
- فوجی سارِ ناشکیب‌...
گویی رختی است پریشان
بر تن آسمان‌.

به پرسه‌ی خورشید می‌روند
شاید
آسیمه‌سر ...

جمشید بهرامی

شعرها

ترس شب

ترس شب

رضا محمودی‌حنارود

محمد انتظاری

جای امن

جای امن

واهه آرمن

آن زن که می‌خواند و برایش دست می‌زنند

آن زن که می‌خواند و برایش دست می‌زنند

کوروش رنجبر