شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

شُوِ چله ، مِه دِهمَرد چهل غم

شُوِ چله ، مِه دِهمَرد چهل غم
مَلال و چَش  شَبارِن سیلو و نَم 
غَجمبوکُن و غَزدون ،سایه چونن
نَبو باِر غُتوکُم ، هیلهَ تو، کَم 
 

محمود سالاری

تک نگاری

شعرها

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

جواد محمدی فارسانی

در گلوگاه اصلی شکم

در گلوگاه اصلی شکم

رسول کاوه

بِالْفَحْلـَگی

بِالْفَحْلـَگی

جمال‌الدین بزن

امشب  خوابم را  عریان می‌کنم 

امشب  خوابم را  عریان می‌کنم 

هوشنگ رئوف