کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۷، برزول.

به تو حق می‌دهم بیایی

به تو حق می‌دهم بیایی
وسط مغزم یک صندلی خالی پیدا کنی
بنشینی برای همیشه
برای روزهایی که دارند می‌آیند
به دست‌هایت نیاز مبرم دارم
مخصوصاً برای همین چند روز آینده
که بیمارستان طالقانی را خراب کنیم
روی سردنیا
روی سر چهاردهم آبان
بعد برویم توی همین پارک شهرداری
چای لیمو سربکشیم
خاطره دفن کنیم
پاییز به شکل فجیعی دردناک است.

سما ملکی