شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

من دو جان دارم

من دو جان دارم
یکی به لبم رسیده
آن یکی هنوز  راه می‌رود
و شعرهای تو را
زمزمه می‌کند...‌

لیلا واحدی

شعرها

پیش‌تر‌ها

پیش‌تر‌ها

نسرین بشردوست

تو هم میروی

تو هم میروی

شمس آقاجانی

تقویم پاییزی

تقویم پاییزی

بکتاش آبتین

از تو نه

از تو نه

محمود معتقدی