شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

تنازلِ بقا

پلنگی که به پلنگ دیگه ضربه می‌زنه
می‌خوره رو هر پنجه یه طرح کاشته
یه پنجه شکل قلمروش
یه پنجه شکل غذاش
 یه پنجه شکل جفتش
این دوتا حاضرن تا سر تاکسی کریم‌خان‌ زند
این دوتا حاضرن تو صف بابا بستنی تپه‌‌ی تلویزیون
این دوتا حاضرن تو مصاحبه‌ی مطبوعاتی
این دوتا حاضرن تو ستاد رأی‌گیری
این دوتا تا تو اتاق خواب هتل
حاضرن چنان به‌هم ضربه بزنن
که تا ته پنجه‌هاشون بشکنه
و دیگه صبحا از گلای ملافه درنیاد
 

آزاده زارعیان

شعرها

ه گوشم آه و فغان می‌رسد خدا را شکر

ه گوشم آه و فغان می‌رسد خدا را شکر

بهزاد گرانمایه

من با تمام دخترانی که در خواب دیدی فرق دارم نه؟

من با تمام دخترانی که در خواب دیدی فرق دارم نه؟

تمنا مهرزاد

تو میوه‌های منی 

تو میوه‌های منی 

محمد شمس لنگرودی

دو شعر از پوران کاوه

دو شعر از پوران کاوه

پوران کاوه