کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد  13۵۹، صحنه‌.
مجموعه‌ی منتشرشده: «من و هفت‌تیر می‌خندیم»

اگر نام تو  به هر زبانی جاری شود

اگر نام تو 
به هر زبانی جاری شود 
تا ابد کامش را 
تسخیر خواهی کرد
چه گاو بازی در اسپانیا باشد
چه عاشق‌پیشه‌ای در پاریس
چه گل‌فروشی در هلند
چه معلمی در  کابل
تا وقتی که برقع 
به چهره کشیده‌ای
و آرام 
از بازار تجریش عبور می‌کنی
کسی به راز ما 
پی نخواهد برد
هنگامی که دست‌فروش‌ها 
تو را 
به نام مستعار 
داد می‌زنند 
داد می‌زنند
توتِ هراته
توتِ هرات.

 

پاکزاد اجرایی