کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

علی اخوان کرباسی شاعر متولد سال ١٣٥٦ شهر تهران است.

فین تنهایی

خسته نباشی تنهایی
تنهایی عریان
که بر لب خزینه
با‌ لنگ‌های تیغ‌تیغ
و دست‌های چروکیده
و ساعدی که از شدت تورم آبی‌رنگ است
چشم توی چشم
مرا 
نگاه‌کرده‌ای میان بخارها
و صدای نفس‌های تشنه‌ام را
و صدای تق تاس بیهوده بر کاشی
و مرارت چکیدن آب را
از سقف
گوش داده‌ای
و صبر کرده‌ای تا حوض
گرم
پر شود از خون
بعد خون را 
با صبر
از میان پاشویه
پاک کرده‌ای
جنازه‌ی سفید را
در حیاط برده‌ای
و غمگین نگاه کرده‌ای باران را
که بر امیر می‌بارد
خسته نباشی تنهایی
کارت تمام شده
لباس‌هات را بپوش
کاشان
دیگر نفس ندارد.

علی اخوان کرباسی