شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

ماریا

ماریا
حالیمی سوروشما گیله‌سی
یالانی یوخ
بیرآز کئفسیزم، بیرآز دا کئفلی
باغیشلا منی قاداسی
دون گئجه اوشویوردوم
شکیل‌لرینی یاندیریب...
ال‌لریم قیزیشدی بیر آز
شعر یازدیم سنه
سن دئمه آلزایمر گؤزل درد ایمیش 
سئودییین انسان‌لارین گیزلی اونودولماسی
سس‌لرینین قولاق‌لاردان سیلینمه‌سی
و بیر عؤمور کیمسه‌سیز
سس‌سیز یاشاماق...
ماریا!
وئر ساچ‌لاریندان کندیر هؤرسون آل آروادی 
بوغ بو شاعری تئلین‌له
کس نفسینی، کس بو سسینی
آت جمده‌یینی  قوجا پیشیک‌لره
یئ قورتار بالیق دوداق‌لارین‌لا 
کؤهنه-کلاسیک سئوگیمیزی
و یاشاسین من‌سیزسیز
سن‌سیز ساچ هؤروک کندیرین
یاشاسین ارین‌له سئویشدییین آن‌لار
منی اونوتدوغون لحظه یاشاسین
من سندن یوخ، غوربتدن یوخ
دونیادان چوخ
یئددی میلیارد انساندان بئزمیشم!

ائلچین حسن زاده

شعرها

به آغوشت کشیدم تا بفهمی صبر یعنی چه

به آغوشت کشیدم تا بفهمی صبر یعنی چه

محسن حسینی

نشستم بی‌تفاوت روبه‌روی ماه در کافه

نشستم بی‌تفاوت روبه‌روی ماه در کافه

مهدی مهدوی

من خوبم 

من خوبم 

فرخنده حاجی زاده

آنْـدیگَری

آنْـدیگَری

جمال‌الدین بزن