شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

مه جاده ها را می پوشاند 

مه جاده ها را می پوشاند 
تنهایی را مثل زخمی به تن کردم 
مه ذهن را می پوشاند 
آدمهایی که در خاطرم ادامه داشتند 
به راه  های متفاوتی رفتند 
مه می توانست شهر را فرو.بپاشد 
وقرارداد های ابدی را 
با پاک کنی پایان بدهد… 
مه را مانند تنهایی  
به تن کردم 
آدمهایی که در خاطرم ادامه داشتند 
از متروکه های شهر 
پاک شده بودند 
مه زخم را می پوشاند…

فروغ بختیاریان

تک نگاری

گل فندق

گل فندق

کیوان نریمانی

شعرها

 من چندمین قربانیِ این نسل غمگینم؟

 من چندمین قربانیِ این نسل غمگینم؟

محمود صالحی‌فارسانی

در ساعات معینی از شبانه‌روز

در ساعات معینی از شبانه‌روز

مظاهر شهامت

معنای هر کدام

معنای هر کدام

شاهین شیرزادی

مزامیر غریزی

مزامیر غریزی

علی الفتی