کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

سایه درختیان شاعر و متولد ١٣٦١ شهر بندری بوشهر است.

از ارتفاع خوابی بلند پرت شده بودم 

از ارتفاع خوابی بلند پرت شده بودم 
 به دره‌ای که رؤیاهایم...
به جنگلی که کابوس‌هایم... 
از بلندی خوابی به خوابی دیگر 
از دره‌ی رؤیایی به رؤیای دیگر    

گاهی تو بودم 
انبوه سبز درخت ها
گاهی خودم 
انبوه بی‌رنگ ابرها 
درخت بودم 

ابر بودم 
اندوه زرد باغچه اما...
ابری پریشان که من...
درختی خرامان که تو...

از انبوه سبز درخت ها 
به انبوه بی رنگ ابرها 
بخار می‌شدم
و جنگل با من بود  
و دره با من بود 
 و ابرها که بسترم بودند...  

سایه درختیان