شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

من همان گلوله‌ای 

من همان گلوله‌ای 
که صدایش
فراری‌ات داد
تو
همان گوزنی که دلم
به شاخ‌هایش
گیر کرده بود.

منیره حسین‌پوری

تک نگاری

شعرها

خزان گرفته‌ام و فرصت بهارم نیست

خزان گرفته‌ام و فرصت بهارم نیست

فاطمه شمس

کاج 

کاج 

ندا حاتمی

با تلویزیون

با تلویزیون

مریم فرجی

پیش‌تر‌ها

پیش‌تر‌ها

نسرین بشردوست

ویدئو

دلم به بوی تو آغشته است

دلم به بوی تو آغشته است

محمد شمس لنگرودی

شعر جهان در وزن دنیا

شعر جهان در وزن دنیا

علی مسعودی‌نیا