کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۰، تبریز. 
مجموعه‌ی منتشر شده: «ساعت ۲۵»

تکجه ترن‌لر، اوتوبوس‌لار قاپی‌لارینی آچدیلار اوزومه

تکجه ترن‌لر، اوتوبوس‌لار قاپی‌لارینی آچدیلار اوزومه
تکجه خیاوان‌لار ایذین وئردیلر کئچمه‌ییمه
نه آنام اولدو دردلریمی سؤیله‌یم باغرینا،
نه آتام اولدو سؤیکه‌نم قایالیغینا...

گؤردوک‌لریمدن 
              یالنیز یاغیشی سئودیم
نه سسیندن قورخدوم،
نه ده گلمه‌سیندن.
ایلک توخوندوغوندا منه،
ایل‌لر اؤنجه 
اونودولان، بورگه‌لنمیش بیر کوچه‌ده‌یدیم
                        تبریز کوچه‌سینده‌یدیم
ایکی دووار آراسیندا
اوجا،
و پنجره‌لری آز قالا قاناد توتا
بیری یاشاسین دئیه سرت دایانمیشدی
بیری اؤلوم اولسون دئیه
کئچنمه‌دیم هئچ بیریندن!
سیندیم 
          قوم ساعاتی کیمی،
          سوورولدوم زامانین کور دؤنگه‌سینده...
نه یومروغومو توپلایا بیلدیم،
نه ده دوداق‌لاریم‌دا گولوشو
یالنیز سئرچه‌لره باخدیم
            مئیدان اوخویارکن آزادلیغا
یالنیز یاغیش توخوندو 
بیر ده یارپاق‌لاردان ائنن پاییز...

آرش ساعی