کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

پرویز خائفی شاعر متولد ۱۳۱۵ در شهر شیراز بود. او در سال ۱۳۹۸ درگذشت. 
مجموعه های منتشرشده از این شاعر:
«از لحظه تا یقین» و «این خاک طربناک» و...

یکتای غزل حافظ

پیرانه تو را دارم هان هم‌نفسم حافظ
باغی‌ست بهشت‌آسا گر در قفسم حافظ
گاهی غزلی سازم شرمنده نام تو
تو سرو بلندایی، من خار‌و‌خسم حافظ
ای قله‌ی قاف شعر، یکتای غزل حافظ
درگاه تو خاک من، این فخر بَسَم حافظ
تو سرو بلندِ نام از خطه‌ی شیرازی
چون نام تو پیش آید من هیچ‌کسم حافظ
می‌خوانم و می‌خوانم، می‌‌گویم و می‌گویم
تو چشمه‌ی خورشیدی، کی در تو رسم حافظ

پرویز خائفی