شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

ا فل

بِوی که عشق واگردِ
چُنِ چراغ واتاریکی
چُنِ پاغَه کِردَی قبرسو
که
گل وادربیا از مُچ و اُسّغون
بِوی
که عشق واگردِ
با چمدون پورِ پُت
تا بنویسِم اَ وَرِ قفس: اَفَل!
بِشا بَیش
با چراغ
با آزادی
با دروازَی عالم
با گیت دنیا
اَنَ رُزی که بِجِنِ فَل تَکِدَ اُشدَئنِسِّ
پرواز بایکُتِ
آسمو واکُتِ
بِشا بَیش
که رنگین کمون از اَندَ بِکِت اَ اِندِ
تا اَدِرَی را وامُندَیّا
واخونَه بِرَسِن
تا اَگُم وابُدَیّا
وادی بَین
تا بی دَرکجایا
وا پَی یَک اُنَین
و
دِگَ ایچکس
اَ ئیچ جَی دنیا
جوز و پیزی نِکُن.
بِوی
بِوی که بَیش
بِشا
بِشا که بَیش
که عشق
عشق
عشق
واگَردِ
 

حسین طاهری

شعرها

سوار چرمه‌ای از مه رسیدی و صدا کردی...

سوار چرمه‌ای از مه رسیدی و صدا کردی...

سیده تکتم حسینی

منیک له خو مدا ونتر...

منیک له خو مدا ونتر...

جمیله چوپانی

بشمارها

بشمارها

محمد اشور

تا بوده

تا بوده

سیدعلی صالحی