کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

محمود طراوت روی شاعر متولد ١٣٥٥ در شهر شیراز است.

ما شیشه‌ها به زمین کوفتیم

ما شیشه‌ها به زمین کوفتیم و
او که از همه بُرناتر بود
بر زخم پا و 
زق ‌زق پی
رقصید.

ریگ زبانه می‌کشید و
روز
ورزیده می‌دوید
که گفتم‌:
اما چه بود
چه بود مگر
جز لخم و ریسه‌ی رگ‌ها
آن آهوان که می‌گریختند و
جیپ سبز پلنگی
لت‌شان می‌ز‌د؟


نان به ریحان آغشته کن
و با پرنده‌ی کمسالم 
بندیل به بادیه‌افکن
و بگریز

بگریز

محمود طراوت روی