شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

عاشقت هستم

و من بعد از مرور لحظه‌های باد و باران‌؛ عاشقت هستم 
همیشه مثلِ خلوت‌های اوجِ کوهساران‌؛ عاشقت هستم
چه شب‌هایی شکستم‌، سوختم‌، عشقم‌؛ دوباره جانِ شیرین داد
ورایِ تلخیِ ویران شدن‌های ِ فراوان‌؛ عاشقت هستم
صفایِ قهر و صلح و آشتی‌های جنون‌آمیز و چشمانت
پر از تازه، پر از شیراز و تبریز و خراسان؛ عاشقت هستم
ترا سر می‌کشم با جامی از انگورهای دیمِ اورامان
موَقّرتر زگنبد‌های معصومِ سپاهان‌؛ عاشقت هستم
سرا و آستان و صحن و درگاهت‌؛ جواهرْدانه‌های صید
پر از پرواز و همبالِ کبوتر‌های ایوان؛ عاشقت هستم
جهانِ ما؛ گل و خاری شکفته توأمانی در تضادِ هم 
دماوندِ وقارت، آسمانی، من، بیابان، عاشقت هستم
زلالِ بی مثالِ چشمه‌ساران و عمیق و بی‌نیازی تو 
به هر حالت؛ درشت و نرم و آهسته شتابان؛ عاشقت هستم
پراز متنِ ملیحی از غزل؛ ناز و نوازش‌های موج‌آگین
هزاران خاطره کوچه؛ هزاران شب خیابان؛ عاشقت هستم

عبدالرضا رادفر

تک نگاری

شعرها

 از امید و ناامیدی

از امید و ناامیدی

عبدالعلی عظیمی

هر‌ چه ظرف‌ها نشسته

هر‌ چه ظرف‌ها نشسته

فرزین پارسی‌کیا

 کَلَکی در کار است

کَلَکی در کار است

روح‌ انگیز کراچی

 اما ترافیک تردد گوزن‌ها به سوی ماه

 اما ترافیک تردد گوزن‌ها به سوی ماه

مظاهر شهامت