کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

رسول سنایی شاعر متولد ۱۳۵۸، اهل لیکک استان کهگیلویه و بویراحمد است.

کس و فکر خم و خوت غیره خدامو نیسی

کس و فکر خم و خوت غیره خدامو نیسی
تامِ ئی حونه که کس غیره دوتامو نیسی
شو درازه و دلم تنگِ بشین گپ بزه سیم
گپ بزن هاااا! که امیدی و سوامو نیسی
ناز کن ناز! که ئی شهر و خواوِن و کسی
که وریسه و شری وِردِ ونامو نیسی
وِل بِکُن ئی گپِ جرْ کِردنِ وا دنیایه
زورِمو نیرسه وقتی کس بامو نیسی
خش مکن دلته که چی تیله ی دالی م کمر
غیرزا لژغه ی خُهشی زرِ پامو نیسی
دل و ئی ره مده  که عاقوتِش بی کسیه
که و غیره از رِهٓ ناخاااار نهامو نیسی

رسول سنایی