شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

با اشاره‌ی استراتوس

با اشاره‌ی استراتوس
موج درموج می‌شکند
بازوی غروب در آب
بال غراب در غروب
سرخی و زردی
ساحل و دریا
آوا.

مجید قلی زاده

تک نگاری

شعرها

سوار چرمه‌ای از مه رسیدی و صدا کردی...

سوار چرمه‌ای از مه رسیدی و صدا کردی...

سیده تکتم حسینی

نشستم بی‌تفاوت روبه‌روی ماه در کافه

نشستم بی‌تفاوت روبه‌روی ماه در کافه

مهدی مهدوی

سگ جان

سگ جان

کوروش جوان‌روح

بِالْفَحْلـَگی

بِالْفَحْلـَگی

جمال‌الدین بزن