شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

دو بال گشوده‌ام

دو بال گشوده‌ام
فراخنای جهانی‌ست
که حلالی قرص نانش را
گرد تا گرد
چرخیده‌ایم.
فراخورد توانی که منم را و منت را می‌بود و هست.
***
منت 
پاره‌ای نان گرم
منم
فاخته‌ای بال بسته
کوره‌ای انگار.

امیر محمدی

شعرها

تنهایی

تنهایی

محمود بهرامی

عطر تنت را 

عطر تنت را 

غلامحسین چهکندی‌نژاد

گُرگاس

گُرگاس

شقایق شاهرودی‌زاده

موج‌هایش را بر پشت بسته بلند دریا

موج‌هایش را بر پشت بسته بلند دریا

قاسم درویشی دوراهک