کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

تیمور گورگین شاعر متولد ١٣١٣، اهل کوچ اصفهان استان گیلان است.

مجموعه های منتشرشده: «ستاره‌های کور»، «تیره روز» و...

صدف بوم موج امرا ور دکفتم

صدف بوم موج امرا ور دکفتم
باموم ساحیل، اَ در، او در دکفتم
سر آخر بوبومه مولواری ناب
بوشوم در گردن دیلبر دکفتم!
 

تیمور گورگین