کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

تیمور گورگین شاعر متولد ١٣١٣، اهل کوچ اصفهان استان گیلان است.

مجموعه های منتشرشده: «ستاره‌های کور»، «تیره روز» و...

صدا نزدیکا بو، کم‌کم کما بو

صدا نزدیکا بو، کم‌کم کما بو
خوره پهن و درازا بو، جما بو!
مره وامن دایی جن ‌و پری بو
بچوک وختی بی نیشته، آدما بو!

تیمور گورگین