شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

مِخ بزه‌م تی دیلا

مِخ بزه‌م تی دیلا
می عکسا وارگانم.
تی مغز مئن
ئی جرگه چی‌چی‌نی
پرپرا بو.

لیلا پورکریمی

تک نگاری

شعرها

تو میوه‌های منی 

تو میوه‌های منی 

محمد شمس لنگرودی

به قلم

به قلم

نگین فرهود

گُرگاس

گُرگاس

شقایق شاهرودی‌زاده

سفر‌نامه‌ی این تابستان

سفر‌نامه‌ی این تابستان

جواد مجابی

ویدئو