شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

دَوَستن نشا

دَوَستن نشا
بوتوراسته ونگا
چوم‌فوتورکِ مره.
مار بَمَرده ابر داَنه
گورخانه تلارِ سر
تاسیانی‌یا.

لیلا پورکریمی

تک نگاری

شعرها

پس و پیش‌تر از آن‌که ببینمت 

پس و پیش‌تر از آن‌که ببینمت 

مهدی ریحانی

شاید زمان آن چای کم‌رنگی است 

شاید زمان آن چای کم‌رنگی است 

الهام جهانبازی گوجانی

اینم از روزگار ما گاوا 

اینم از روزگار ما گاوا 

لیلا ساتر

تاریک/تاریکخانه‌ام

تاریک/تاریکخانه‌ام

پروین نگهداری