شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

پلان معکوس

به لحظه‌ی تولدم برگشته‌ام
می‌خواهم بند ناف را
دور گردنم گره بزنم
و سکوت کنم
سکوتی عمیق با چشمانی بسته
تا قابله‌ی مرگم را جار بزند اما
سردم شده‌، می‌ترسم
دهانم به شعر باز می‌شود
وق وق کودکی         که پستان مادر‌ش را گاز می‌گیرد.
 

بهمن مهرابی

تک نگاری

لئونارد کوهن فارسی

لئونارد کوهن فارسی

هادی خوانساری

گل فندق

گل فندق

کیوان نریمانی

شعرها

فهرستِ خونی

فهرستِ خونی

امین رجبیان

از بریده‌ها

از بریده‌ها

شهین خسروی نژاد

برای احمدرضا احمدی

برای احمدرضا احمدی

م. مؤید

«به تو که عاشقت شدم اما شوهرت به زبان زیردریایی‌ها حرف می‌زد»

«به تو که عاشقت شدم اما شوهرت به زبان زیردریایی‌ها حرف می‌زد»

مرتضی بختیاری