شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

بگذار کل شهر را طاعون بگیرد

بگذار کل شهر را طاعون بگیرد
اصلاً تمام شهرمان را خون بگیرد
اصلاً چه فرقی می کند پایان خلقت 
کل جهان را ناگهان قانون بگیرد
وقتی که لیلی قسمت ابن‌سلام است
وقتی خدا روح از تن مجنون بگیرد
هیچ اتفاقی بهتر از مردن نبود است
وقتی که رود آب تن هامون بگیرد
شاید تکامل چرخه‌ای برعکس باشد
شاید جهان را بعد از این میمون بگیرد

ذبیح جلیلی

تک نگاری

نیم قرن خاص بودن

نیم قرن خاص بودن

سیامک بهرام پرور

یک رومنس خانوادگی

یک رومنس خانوادگی

فرشاد سنبل‌دل

شعرها

آه ای غرور متصل به غم

آه ای غرور متصل به غم

احمد امیرخلیلی

خزان گرفته‌ام و فرصت بهارم نیست

خزان گرفته‌ام و فرصت بهارم نیست

فاطمه شمس

تو تمام رفتگان منی

تو تمام رفتگان منی

فرناز فرازمند

برهنه ات به خانه می آید

برهنه ات به خانه می آید

فهیمه جهان آبادی