شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

شب و دریا

نشسته‌ام با شب
و به دریا می‌اندیشم
که چنین آرام
و بی‌خیال و خبر
نشسته
بر فراز سونامی‌ای سهمناک
به دریا می‌اندیشم
و
از دریا می‌اندیشم

ضیاء موحد

شعرها

تقویم پاییزی

تقویم پاییزی

بکتاش آبتین

خلیج

خلیج

امین رجبیان

من شبیه نیستم

من شبیه نیستم

مریم یوسفی

شاید زمان آن چای کم‌رنگی است 

شاید زمان آن چای کم‌رنگی است 

الهام جهانبازی گوجانی