کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1352،  شیراز.  

ما سه سه نفر بو بودیم آقا!

ما سه سه نفر بو بودیم آقا!
یکی‌مون رفت کوکوه ککبک بزنه
دوتامون اومدیم ددریا ششطرنج بزنیم
توتوپ‌های هلندی از ققلعه‌ی پرتغالی‌ها
گگل شلیک زدن سر جدم
و دریا موموج شد... ببقیه‌ش رو اون یکی بگه آقا؟!...

سربازها اوراد‌خوانان سربلند و غریق 
اسب‌ها با زخم‌های زیر شکم
یله بر موج های سرخ
ملاحان، حشوهای ملیح از آب می‌گرفتند
و خرطوم فیل‌های پرنده، دریا را می‌مکیدند
برای روز تشییع قهرمانان
ما دو نفر وزیران شاه
به قهقهه از تگرگ و گلوله...
فیل سیاه پرنده خرناسه کشید
و از کمرش کبکی تیرخورده سنگ شد...
قشم و کیش ندارد
برای مات شدن همیشه زودهنگام است...

بابک طیبی