کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۳، کرج.

پایم را در چاهی فرو کرده‌ام 

پایم را در چاهی فرو کرده‌ام 
 
گمان می‌برم  همه‌ی غائله این‌جا ختم شود 
چندبار خودم را پرت می‌کنم 
کار از کار گذشته 
 
بیم می‌برم در خودم و دستم را بالا می‌برم 
باز می‌شوم  و 
همهمه‌ای از فرط خودم می‌کنم 
 
تکان می‌خورم در لایه‌های افقی  و 
شیب زمین طی می‌شود 
 
به چاه‌های شرقی نگاه می‌کنم  و 
پایین می‌روم 
 
فلس‌. انعکاس ماه است در آب ، ها

علیرضا سردشتی