شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

رگ احتمالی پاره شد اما

رگ احتمالی پاره شد اما
خون، قطعی بود که کتاب افتاد
ـ مرقومه‌ی مستطابِ بهرام زیر بغل در قطع سلطانی ـ
دو بخش از پیوست‌های کتاب «قطع» 
 

صابر محمدی

شعرها

ارغوان

ارغوان

هادی میرزانژاد موحد

چکامه اناهید

چکامه اناهید

صدرا یوسف زاده

گاز

گاز

مجتبی ویسی

گاهی به این‌جا می‌رسم

گاهی به این‌جا می‌رسم

محمود معتقدی